finanzas-forex Index du Forum

finanzas-forex
Finanzas Forex, escroquerie potentielle? Votre avis nous intéresse

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

société du groupe cardona

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    finanzas-forex Index du Forum -> finanzas-forex -> finanzas-forex
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
dussel

MessagePosté le: Ven 3 Déc - 22:10 (2010)    Sujet du message: société du groupe cardona Répondre en citant

Bonsoir,
dans le cadre de mes recherches et sans savoir si cela a un intérêt sinon de toucher du doigt une partie de la vérité, je vous communique les infos trouvées. Je verrais ce que je peux en faire après vos commentaires. Je pense qu'il est temps de nuire positivement et il y a des pistes. Vous noterez que toutes ces sociétés ont la même adresse IP et sont localisées au même endroit.
Bonne soirée!!

merkabid.com - Brief Summary
Updated: 0 minutes ago
On Alexa.com, merkabid.com has a rank of 730,473. merkabid.com reaches roughly 2,192 unique users the month and has 4 backlinks according to Alexa. The estimated monthly revenue is $ 21.29. We estimate the value and worth of merkabid.com with $ 511.00. Traffic and Revenue of merkabid.com is decreasing within the last 3 months. The domain merkabid.com is a .com domain with the name merkabid. The Server of merkabid.com is located in Argentina (Chaco) and uses the IP 190.183.222.3. At Dmoz open directory project we found no listing for merkabid.com.

Examples: 213.86.83.116 (IP address) or google.com (Website)
Tracing merkaex.com. please wait
merkaex.com IP address location & more: Host of the IP: merkaex.com [Whois] [Reverse IP] Host IP [?]: 190.183.222.9 [Copy] [Whois] [Reverse IP] IP country code: AR IP address country: Argentina IP address state: Chaco IP address city: Resistencia IP address latitude: -27.4500 IP address longitude: -58.9833 ISP of this IP [?]: Gigared S.A. Organization: n/a Local time in Argentina: 2010-12-03 10:59

pfplace.com - Brief Summary
Updated: 13 minutes ago
On Alexa.com, pfplace.com has a rank of 183,223. pfplace.com reaches roughly 13,435 unique users the month and has 165 backlinks according to Alexa. The estimated monthly revenue is $ 84.25. We estimate the value and worth of pfplace.com with $ 2,022.10. Traffic and Revenue of pfplace.com is increasing within the last 3 months. The domain pfplace.com is a .com domain with the name pfplace. The Server of pfplace.com is powered by Microsoft-IIS/6.0 webserver software and the server machine is located in Argentina (Chaco) and uses the IP 190.183.222.3. At Dmoz open directory project we found no listing for pfplace.com.

pacific-mutual.com - Brief Summary
On Alexa.com, pacific-mutual.com has a rank of 267,087. pacific-mutual.com reaches roughly 6,659 unique users the month and has 8 backlinks according to Alexa. The estimated monthly revenue is $ 64.18. We estimate the value and worth of pacific-mutual.com with $ 1,540.30. Traffic and Revenue of pacific-mutual.com is increasing within the last 3 months. The domain pacific-mutual.com is a .com domain with the name pacific-mutual. The Server of pacific-mutual.com is located in Argentina (Chaco) and uses the IP 190.183.222.7. The average loading time of pacific-mutual.com is 3844 milliseconds - this is faster than 28% of all other websites. At Dmoz open directory project we found no listing for pacific-mutual.com.

forcebusiness.com - Brief Summary
On Alexa.com, forcebusiness.com has a rank of 852,338. forcebusiness.com reaches roughly 1,434 unique users the month. The estimated monthly revenue is $ 22.81. We estimate the value and worth of forcebusiness.com with $ 547.50. Traffic and Revenue of forcebusiness.com is stable within the last 3 months. The domain forcebusiness.com is a .com domain with the name forcebusiness. The Server of forcebusiness.com is powered by Microsoft-IIS/7.0 webserver software and the server machine is located in Argentina (Chaco) and uses the IP 190.183.222.10. At Dmoz open directory project we found no listing for forcebusiness.com.

Finanzasforex - dedicated hosting? There are 5 domains / websites on the IP 190.183.222.3 which is used by finanzasforex.com - finanzasforex Finanzasforex.com looks like a dedicated, maybe shared hosting to us. finanzasforex.com
pfplace.com
www.finanzasforex.com
www.merkabid.com
www.pfplace.com
Download as XML
Permalink:
More details about finanzasforex.com
Host: n/a IP: 190.183.222.3 Country: Argentina State: Chaco City: Resistencia Postcode: n/a Latitude: -27.4500 Longitude: -58.9833 ISP: Gigared S.A. Organization: n/a Local Time: 2010-12-03 16:35

Publicité

MessagePosté le: Ven 3 Déc - 22:10 (2010)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Ptitgeogeo

MessagePosté le: Dim 5 Déc - 21:29 (2010)    Sujet du message: société du groupe cardona Répondre en citant

Bonsoir Dussel,

Les noms de domaine ont donc été acquis en Argentine.
Me trompes-je?

Le webmaster serait éventuellement originaire de ce pays et ce serait la même agence qui aurait mis en ligne ces 3 sites.
En tous cas, je n'achèterais rein sur le site de merkabid, je doute recevoir mes achats dans un délai convenable et de plus, en cas de problème, vers qui me retourner?

Curieux aussi, si vous entrez vos paramètres pacific-mutual, le site vous reconnaît. Vous êtes inscrit sans le savoir. En France, je crois que ce ne serait pas permis !
Peut-être pour vous inciter à jouer?

Ca sent pas bon !

Salutations

Didier
www.e-forex.fr

JOSCERAN

MessagePosté le: Dim 10 Fév - 16:59 (2013)    Sujet du message: société du groupe cardona Répondre en citant

Bonjour à tous.

Il y a bien longtemps que je ne suis pas venu ici sur le blog.
Je remercie toutes les personnes qui donnent de leur temps pour essayer de récupérer notre argent et qui nous tiennent informés.

Merci encore.

Jean-Luc

pigeonnot4ever

MessagePosté le: Ven 8 Mar - 13:37 (2013)    Sujet du message: société du groupe cardona Répondre en citant

Oui merci, y a t'il des nouvelles?

Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 01:47 (2018)    Sujet du message: société du groupe cardona

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    finanzas-forex Index du Forum -> finanzas-forex -> finanzas-forex Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation